natt inlägg

Jaha då var det ett tag sen som vanligt, hehe. Detta har hänt har fått sparken så har lite panik men håller på att söka nytt nu men inget napp .. Kom hem från Gotland igår morse och j*vlar vilken resa måste jag då säga. Clematis har nu stängt vilket är väldigt tråkigt.. :/ Jag var där med min familj och vännerna, Jag och Madde min babe bodde i hennes pappas bungalow (eller hur det stavas) typ 2 min från murarna men inte så långt, medans familjen och ninni bodde i ett hus 2 min från clematis. Ja vi kom dit på måndag eftermiddagen och peter, maddes pappa visade oss runt och så. När peter sen åkt hem började partyt jag och madde började dricka vin och sedan göra oss i ording för kvällen. Sen var det bara raka vägen till clematis oj vilken rolig kväll det blev och så fortsatte veckan med party hela natten lång med otroligt roliga och trevliga människor. Varje kväll var det dans på bänkar och bord, dagarnar var sola, sova och shoppa lite. Vi hade moppe också och måste jag säga madde är riktigt duktig på att köra krockade ingen gång, hehe ;) men bästa kvällen var ju sista kvällen var lite tråkigt att lämna madde dock.. :/ men träffade en kille jag träffade förra året och vi hade det riktigt kul och snackade och dansade och hade riktigt kul. Aja ska sova nu men skriver mer och laddar upp bilder så fort jag tömt kameran och har mer tid.
 Natti natti <3
0 kommentarer