17:e Juni

Jaha, det var ett tag sen nu. Det har inte dirket hänt så mycket bara jobbat och tagit det väldigt lugnt och skönt. På fredag är det ju midsommar så var tvungen idag att göra mig fräsch. Så jag har haft hårinpacking i 30 min, peelat hela kroppen, haft ansiktesmask och skrubbat det såklart, jag har smört in mig med dove lotion och sen färgar jag ögon brynen. Så tagit hnad om mig själv ikväll riktigt skönt.
 Imorgon ska jag till läkaren och ta massa prover för att se vad jag är allergisk imot och sedan jobba till 19.00 som ska bli förvånadsvärt kul :) juste innan jobbet ska jag försöka hitta något att ha på mig på fredag.. :O väldigt sent ute men men .. aja ska öra mig i ording klart nu och sedan sova upp tidigt imorgon.
natti natti <3

Cool bild på min tungpiercing

.

1 kommentar
amanda

hej, jag såg din kommentar hos kissie och bantningspillerna hon äter heter allí haha :)

dom finns på hälsokostbutiker!