varför ?

Herregud vilken natt.. låg i sängen och verd och vände på mig hela tiden, vet ni vrför ? jo för mitt huvud höll på att sprängas även fast jag tagit typ 2 ipren.. tror jag börjar bli imunn mot det där..  ja efter mycket om och men somnade jag vid 9 imorse..  Min dag gick alltså ut på att sova för fruktansvärt trött.. Därför kunde jag inte möt hjärtat för jag var såååååå trött. Jag har under dagen gått till vh centrum och kollat runt lite vad dom har här, och det ska jag säga är inte speciellt mycket typ 2 banker, en grill och ica typ, hehe gulligt dock. Sen har jag varit hemma med adde och bara tagit det lugnt. Han har nämligen inte semester än, höhö! Han ligger och sover som en stock här bredvid mig sk bara skriva klart och sen blir det direkt sängen och sova ska upp tidigt imorgon och jobba nämligen. Jag är såååå himla hungrig och han har självklart inte ett dugg att äta.. aja ska väl försöka sova nu, natti natti


Adde
1 kommentar
Anonym

bra