Sex and the city!

Måndgaen är snart slut, yeay :) ! Försov mig imorse men Frida gjorde det också så hon och jag kom samtidigt till skolan, hihi. Vi hade servering hela dagen, vilket är väldigt segt eftersom vi har teori och då sitter vi bara och läser och tittar på film typ.. men men. Efter skolan gick Lina, Frida och jag och fika och sedan kom Fridas syster Linda dit, väldigt trevlig tjej. Satt och fikade en kort stund för alla skulle göra saker och jag behövde plugga så har från 4 till 9 pluggat typ och kommer nog inte komma ihåg så mycket inför provet imrgon iaf men men så är det att vara korkad, hihi. Nej , nu ska jag titta på Sex and the city eftersom jag är helt beroende av det, hihi ;) så nu ska jag titta på det och äta kiwi, det är riktigt gott men dock allergisk men det skiter jag i, hehe  :)

0 kommentarer