Stress..

Den här veckan är riktigt jobbigt, det är plugg (massor), Mammas fest, Skolans bal osv.. Det är riktigt mycket nu och medans jag ska göra llt de där måste jag ockås komma ihåg att ringa Christian om att få jobba lite nästa vecka och känna ihop lite pengar till spanien som vi åker till om 11 dagar ;D taggad till tusen till det!
Morgon dagen blir det skola och göra det sista i svenska sen är jag godkänd i det phuu.. Naturen har jag gjort klart Jordenarbetet, solt över mig själv, hihi.
Fredag blir det fixa maten till 3ornas bal och efter det hem och göra 3 av det 4 tårtorna.
Lördag blir till att göra den sista trårtan samt laga massor med mat och förberad för kvällen.
Söndag antingen ta det lugnt eller fråga Christian om jag kan jobba.
Fatta vad mycket att göra på den här veckan.. Men ska samtidigt bli kul med mammas fest :)
Nej nu ska jag lägga mig i ett varmt bad med en iskall öl och lyssna på musik och bara ta det lugnt innan jag hoppar i sängen :)
Bye!

Min tattoo som jag ska bestäla tid för!
0 kommentarer