Partylördag!

Jag måste ju börja med att skriva att det gick jättebra med tatueringen samt vart riktigt tok nöjd me den (bild kommer snart). Det gjorde lite ont på några ställen men annrs var det inte så farligt, hihi. Ska boka här snart min nästa tatuering, det är som alla säger det är den drog ;)

Igår var ju ute med Eve och Carro som jag inte umgåts med på 1 år, vi gick först till Lobby där vi ej kom in (sög) så då gick vi till Harry B vilket var väldigt trevligt. Jag gillar Harry B, folket och musik samt stämningen. Efter ett tag gick jag och Eve (Carro gick tidigare) åkte någon konstig taxi med Bella(Eve´s stora syster) och Anna. Jag hoppade av hos Alex och spänderade en riktigt kul natt hos honom, höhö!

Ikväll skulle jag träffat Lina men vart sent och hon skulle montera upp en ny säng med sin fästman, men vi tar det på onsdag efter jobbet istället :) Så nu blir det gå ut med min syster och hennes vän Michaela en stund sedan blir det hoppas jag att träffa Jessica, som jag ej träffat på flera månader kommer nog blir riktigt kul (om det blir så).

Nej nu blir det mer Hoffmaestro och lite vin och prata med syster! :)




Svart skjorta, ljusa jeans med nitar enkelt snyggt ;)

0 kommentarer