Killar, vad ska man säga?

Jaha, det vart inte mycket lugn och ro efter min dag igår.

Åkte direkt efter jobbet vid 12 till gymmet och var helt själv på hela gymmet, sweet, var där i 1 h 30 min och körde ganska hårt. Igår vart det mycket kondition med sittande cykling och löpa i 15 min, vart också att lite repitioner mest ben och armar dock!


När jag kom hem sen får jag veta att min syster fästman har gått bakom ryggen på henne, för att , ja han är helt enkelt dum i huvudet, men vilken kille är inte det? Ingen kille fungerar som vi fungerar, vi är helt klart mycket smartare och bättre människor än killar! right, girls?

Nu, efter fem timmars sömn, äter jag lite frukost och ska snart bege mig ut i solen för att bara ligga och lata mig hela dan innan det bär av till jobbet igen :-) Fast jag har så underbara kollegor så det är faktiskt helt okej,haha.
 
KYSS

Snygging på gymmet,haha!
0 kommentarer