Första advent!

God morgon! :)
 
Idag är det första advent och det ser ut att bli sol idag. Gick redan upp kl 7,30 imorse och tände massvis med ljus och kokade kaffe, gjorde även i ordning frukost till mig själv också. Älsklingen ska få sova ut idag så väcker in honom fören tidigast vid 10. Nu sitter och jag tittar på Dr phil och åter min frukost, ska städa lite idag tänkte jag innan vi ska iväg till mamsen på middag med resten av familjen :)
 
Igår var det fullrulle hela dagen från morgon till kväll, så somnade redan kl 22 igår, men vilken toppen lördag det blev!
Började med att mamsen och papsen kom hit och hjälpte oss som sagt med lillans rum och hänga upp saker på väggarna. När det var klart satt vi och prata om allt möjligt i soffan och åt lite lunch. Dem åkte sedan iväg vid 13 tiden och vi började göra oss i ordning och åkte in till stan. 
Älsklingen behövde ju gå till tandläkaren och fixa en tand, en lite bit av tanden hade gått av så det var lite irriterande. Så efter vi hade varit hos tandläkaren så gick vi runt lite i stan och kollade på kläder till jul/nyår och bebissaker. Jag hittade ingeting för jul/nyår men hittade däremot 3 par ny vinter skor, så nu kommer jag inte behöva köpa några skor på ett par år till vintern! :) 
 
Sen tog vi en promenad till hans restaurang där han jobbar och åt en lite tidiga middag. Maten var fantastik som alltid och alla hans kollegor är så snälla och söta, dem är även väldigt roliga så skrattar mycket när jag är där. 
När kom hem så var det dags att ta fram julpynt, så nu är stjärnan, stakarna och gradiner och dukar uppe. Det är faktikst ganska mycket julstämmning här hemma nu! 
 
Juste inte nog med att det är första advent idag, jag går även in i vecka 30 idag! :D<3 
Så nu är det endast 10 veckor kvar tills hon är i vår famn och vi blir en liten familj! 
 
 
 
 
 
babygirl christmas jul kärlek
0 kommentarer