Jogging!

Go kväll!

Hur var eran valborg? 
Min har varit toppen, familjemiddag med nästan hela familjen, tittat på bilen igen som vi ska köpa imorgon och en jogging tur med syster. Den kunde verkligen inte varit bättre, eller klart om Mormor levt hade de vart underbart. Min mormor fyllde nämligen år på valborg, vilket alltid firades stort. 

Imorgon kommer älskling, som jag och Molly längtar! Då ska vi åka och hämta bilen, jag är så lycklig att jag kommer ha bil nu! Den är jättefin och hyfsat ny, 06 Mazda i silver. Kommer underlätta med så mycket med bil och förhoppningsvis tar även sambon körkort också :) 

Efter jag nattade Lillan och ätit middag så gick jag och syster ut för ett joggingpass. Jag har inte tränat eller joggat ens på över 1 år men min syster pusha mig så jag orkade jogga nästan hela vägen ca 2.5 km, så känner mig jättenöjd! Det känner jag också, jag kommer känna denna dags träning i benen men det är bra!

Nu ska jag faktiskt gå och sova med min älskade dotter. 
Hoppas alla får en trevlig valborgskväll! :) 

Finaste Michelle i solen <3 
Otroligt vacker solnedgång :) 
Motivation babygirl barn bebis familj inspiration kärlek molly syster
0 kommentarer