Barkarby

Tog mycket längre tiden än jag tänkt att fixa packning och slå in klappar.. 

Nu är jag så trött... men tänkte skriva lite om min dag. 
Vi åkte hem till min syster vid 10 imorse och överraskande henne med 2 st tidiga klappar. Efter barnen vilat och ätit lunch åkte vi till Andys och var där i 2 timmar och barnen lekte för fullt och hade super kul som vanligt. Vid 14.30 gick vi runt i butikerna i barkarby och köpte julklappar, inte riktigt klar än men snart. Det är 4 st klappar som jag hoppas kommer imorgon! 
Vid 16.30 var de dags att åka hem, jag fastnade i rejäla köer pga en olycka, hoppas alla klarade sig utan skador! Det var 3 st bilar som kört in i varandra rejält... usch hemskt sånt där. 

Ikväll har jag fixat inför jul och helgen på landet med familjen. 

Nej nu somnar jag snart, god natt! 
babygirl barn bebis christmas dotter familj jul julklapp kusiner kärlek lek michelle syskon syster vänner
0 kommentarer