Kista Galleria

Go kväll!
 
Sitter i soffan och slö surfar på olika hemsida med barnrums inreding, hittar massvis jag vill ha men alldels för dyrt. 
 
Idag har jag och Molly varit i Kista och köpt 2 par nya vinterskor till henne, är verkligen super nöjd och dem var på rea :)  Så tack älskade syster för det bästa tipset! 
Efter det åkte vi hem till Mamma och pappa för lunch och lite vila, sedan var det menat att vi skulle träffa min bror och hans dotter för att leka i parken och åka pulka men min brorsdotter har feber, stackarn. Så istället vart det en lugn hemma dag hos mamma och pappa, vilket var lika trevligt det. 
Sen vart det en god mysig middag med mamma och pappa innan jag och Molly åkte hem.
 
Imorgon är det nyårsafton och det var menat att vi skulle åka till P´s föräldrar men pga olika saker som hänt så skippar vi det. Så imorgon blir det middag hemma bara jag och Mollpan och efter molly somnat blir det Bingolotto, sen lär jag väl somna innan tolvslaget men nuförtiden är nyår inte alls viktig för mig. 
Vad ska ni göra? :)
Kusinerna kommer ha likadana skor i vinter.. ;) 
Köpte inte exakt dessa, utan hittade liknande fast zebramönster. Köpte även dessa i en storlek större till dagis :)
 
molly skor vinter
0 kommentarer