Länna

Go kväll!
 
Usch och fy är helt slut nu.. 
Jag har hållt på och fixa och dona med tvätt, storhandlat och letat vinterskor till Molly idag. Molly var inte på sitt bästa humör under storhandlingen, var gnällig och bråkig hela tiden, hon var dock väldigt trött. Sen var jag ju och handlade själv och det är inte det enklaste med en 10 månaders bebis heller, fick som tur var upp alla kassar på en gång med hjälpa av vagnen. 
När vi kom hem var de att fixa med all mat och blöjor, Mollyskulle ha mellis och lek av sig sin sista energi innan middag och bad för sen sängen. Molly var så trött redan straxt efter 18 så var en kamp att hålla henne vaken till 18:30.. 
 
Jag har ätit middag vilket blev blodpuddning, snabbt och enkelt. Har letat som en galning efter ett par bra vinterskor till Molly på internet då jag inte hittade några idag, men det är ju läskigt dyrt för något hon kommer ha kanske 3 månader. Så imorgon blir det att åka till Farsta C och fortsätta leta skor till lillan, vill ju att dem ska vara varma, höga i skaftet och vattentäta. Jag hittade däremot jättefina bra vantar till henne för bara 49 kr st så då vart det såklart 2 st, ett par rosa och ett par svarta. Hittade även underställ till mig när jag ska ut och träna nu på vintern/våren för bara 99 kr för 2 par.
 
Vi får se om jag kör ett träningspass här hemma idag då jag är heeelt slut känner jag.. men men får se om man får lite energi senare. 
 
 
kläder molly vinter
2 kommentarer
Hanna Karlsson

Tycker det är svårt att hitta bra vinterskor som inte kostar skjortan....

Fanny

Vart hittade du understället? :-)

Hoppas du hittar några skor snatt till flickan :-) kram

Svar: I Länna på intersport, dem har lagerrensning 50-70 % rea :)
Tack så mycket!
Mia