Nyår!

God kväll på er! 
 
Sitter just nu och spelar Bingolotto med P och bara myser med tända ljus och gottis, ettans bingo har redan varit men vann inget... men kommer ju 2 chanser till! 
 
Idag har vi bara varit hemma och myst, vi alla sov fram till 9,30 imorse. Eller Molly vaknade kl 7 men P tog henne och kom in med henne sen vid 8,30. 
Efter en väldigt sen frukost gick vi ut för att åka lite pulka, Molly hade dock blandade känslor. Ville ju passa på medans de fortfarande finns snö, det var sen meningen att gå till parken och leka men Molly somnade i vagnen så vi tog en promenad istället i solen jag och P. När vi kom hem vart det lunch för alla och massvis med lek, vid 15 gick Molly och sov eftermiddag och då passade jag på att gå till gymmet. Så vart 15 min intensiv cykling och träna ben och rumpan, avslutade passet med 5 min löpning. Körde ett väldigt lungt pass idag då jag inte tränat på nästan 10 dagar pga en envis förkylning. 
 
Ikväll blir det hemmakväll med P och bingolotto och någon film, efter 12 slaget går vi nog och lägger oss.. haha kul nyår men för oss är det perfekt! 
 
Gott nytt år alla! :) 
 
kärlek molly nyår vinter
0 kommentarer