14 Februari!

Hej! 
 
Idag är det alla hjärtans dag och det är inte bara kärlekensdag utan lillan är ju beräknad idag! :) 
Dock så kommer hon inte idag, tyvärr, känner inga smärtor alls, inga sammandragningar eller menssmärtor.. så jag går nog övertiden.. men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 
Idag så har det varit en lugn dag hemma med älsklingen, american pankcakes till frukost och sen vilat i soffan till Livet på BB. Ikväll blir det middag hemma och mello på tv, trodde jag aldrig förra året att jag skulle sitta här höggravid. 
 
Igår kväll var vi inne på BB eftersom lilla skrämde upp oss lite eftersom hon rörde på sig 1-2 ggr bara under hela dagen. Det kan jag ju säga min lilla dotter brukar har gympapass där inne minst 4-5 gånger om dagen, så ringde till förlossningen och dem vill att jag skulle komma in på kontroll. Så ringde min syster och hon var ju så söt och kom hit och hämtade oss och körde oss till sjukhuset. Vi var där ca 4 timmar, först kopplade dom upp mig på CTG och det såg så toppen fint ut sa dem, men dem ville göra ett ultraljud för att kolla så det fanns bra med vatten och sånt och det gjorde det. Hon vart väldigt pigg och irriterad på alla maskiner som tog på magen, haha, så både läkaren och barnmorskan fick sig rejäla sparkar. Dem sa att allt så fint ut så dem sa att vi fick åka hem och får order om att vila mycket nu :) 
 
0 dagar kvar, 100 % så hoppas hon kommer snart! 
Syster tog en bild när dem gjorde ultraljud :) 
 
 
babygirl barn bebis gravid kärlek syster
0 kommentarer