Molly!

Hej!
 
Har varit riktigt tyst här ett par dagar och detta är ju för att min lilla älskade dotter kom ut för 3 dagar sen! 
Efter en heldag hemma med värkar så gjorde dem så ont vi 21 så ringde mamma som körde oss till BB. Skulle fött på Danderyds förlossning men dem hade fullt så dem skickade mig till BB Sophia. Kom in och vart undersökt och var nästan 4 cm så så var det igång. Sedan tog det ca 3 timmar sen var hon ute! Så fort gick det, och ont gjorde det. Men klarade allt med bad och lustgas, och självklart min fantastiska pojkvän och personalen. 
 
Nu ligger jag och Molly och myser i soffan och ska titta på melodifestivalen och sen läggdags :) 
Jag och pojkvännen är så otroligt lyckliga just nu över vår lilla dotter och familj! <3 
 
babygirl
1 kommentar
Anna

Hej! Har följt dig lite dom senaste veckorna och ville mest bara säga Stort grattis!!! Så fin och liten tjej! Vore jättekul om du skulle vilja dela med dig lite mer sen om förlossningen och allt sånt där till oss andra som går runt med en skräckblandad förtjusning inför det där. Men bara om du vill och känner dig bekväm med det såklart :)