Sportamore

Hejsan!
 
Vilken dålig sommar det varit i år, massvis med regn.. men är ändå rätt skönt också med tanke på Mollpan mår bättre när det är svalare. Idag har vi ingeting planerat, vi skulle egentligen åkte till P´s föräldrar på middag men tar det på söndag istället. 
 
Vi startade vår morgon kl 06,20 med frukost i sängen och massmys innan vi gick upp och även lilla jag fick frukost. Medan Mollpan satt i hoppgung och hade kul passade jag på att dammsuga, dammtorka och moppa, fixade även till i köket. Vi ska snart iväg till apoteket och köpa alvedon till Mollpan eftersom hon har 3, kanske 4, tänder på G nu. Hon har då väldigt svårt att komma till ro och sova på natten så ska testa ge henne en alvedon och kolla om det blir bättre, min stackars prinsessa! 
 
Ikväll efter Mollpan somnat ska jag sticka iväg till gymmet, hade ju vilodag igår så idag kör vi igen med fokus på armar och magen! Jag ääälskar att träna, finns inget bättre. Man får ut så mycket ilska och frustration, vilket man har mycket av ibland,haha!
 
Har även beställt hem en yogamatta eftersom jag inte kan träna när P jobbar sent så kan jag köra hemma istället. Köpte en jättefin rosa från sportamore och ska även hämta pilatesbollen hemma hos mamma. 
 
Nej nu ska vi äte lunch här hemma innan vi går på promenad! 
 
99 kr! 
Motivation barn inspiration molly träning
0 kommentarer