Kalas!

Go kväll på er! 

Ska alldeles straxt gå och lägg mig men tänkte uppdatera bloggen lite. 
Igår var jag med syster hela dagen, vi åkte först till Ikea och sen rusta. Vart 2 par flippflopps rikare och lite nyttiga bars och pulver, det är veganskt så mjölkfritt och dem barsen jag provat hitintills har varit riktigt goda så ska köpa fler.
Sen när mamma kom hem så åkte vi till babyproffsen och köpte vagn, det blev en svart brio Smile. Jag är verkligen så nöjd med den vagnen, den är enkel att styra, stora hjul så jag kan komma över trösklar och i rulltrappor, men det bästa är att den är så hög och enkel att få in och ut från bilen! Mollpan verkar gilla den skarpt så alla är nöjda :) 

Idag har jag varit och hämtat bilen, känns så skönt att ha bil igen. Vart ju lite jobbigt både utan bil och vagn men nu har jag båda. Efter jag hämtat bilen åkte vi tillbaka till mamma och pappa för lunch och ladda telefonen sen bar det av till Solna C för att inhandla inför pappas födelsedag imorgon. Han fyller 56 år och vi ska ha middag på terassen med hela familjen, nästan alla är inte i Sverige än. 
Men innan kalaset imorgon ska jag, syster, Lina och alla barnen åka till Haga parken för picknick och en tur på fjärilshuset :) 

Nej nu ska jag sova! 
Älskar mollpans nya napphållare vi fick av syster/moster! 
Två trötta prinsessor igår efter ikea och rusta <3 
Perfekta mellanmål! :) 

babygirl barn bebis familj kärlek molly syster
0 kommentarer