Mamma och pappa!

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. 

Jag har som vanligt spenderat en underbar helg på landet med min familj. Skulle egentligen stannat hemma men eftersom jag var dålig I torsdags åkte jag med till landet så jag kunde få hjälp med Molly.  Febern försvann i lördags men hostan är kvar.. hoppas den också försvinner. Vi har haft så mysigt i helgen, med både marknad, mc tur med pappa och skrattfest med syster och självklart grillning. 

Efter landet följde jag och Molly med hem till mamma och pappa för att jag behövde ge igenom mina gamla saker som ståt i deras förråd i 2 år. Och jisses vad mycket skit, rent ut sagt, jag har haft. Hittade däremot mina fina skor och värmespollar, dem har jag saknat. 

Vi blir kvar här över natten för imorgon efter mamma slutat jobbet ska vi åka och köpa vagn. Det blir ingen Emmaljunga som jag tänkt utan en brio smile, vart helt förälskad i den när vi var på babyproffsen i lördags. Imorgon ska jag även förhoppningsvis hämta bilen, den skulle vara klar i fredags men dem ringde aldrig så ska ringa imorgon. 

Nej nu ska jag sova! 
Molly och jag på marknad :) 

Fika paus i solen på världens mysigaste café för sen en sväng till med hojen. 
Kaffe med choklad i solen var toppen. 
Även ett glas bubbel med jordgubbar ;) 
Mosters pärla! <3 
Mat Motivation babygirl barn bebis familj inspiration kärlek molly norrtälje syster
0 kommentarer