Måndagkväll!

Godkväll!
 
Nu håller jag och älsklingen på att natta Molly, hon har lite svårt att somna själv men vi kämpar på här hemma. Jag vill ju börja få fasta sovtider till henne ganska snart, så att hon sover senast 21 på kvällarna.Det är väldigt tidigt med fasta sovtider men kommer ta ett tag innan det sitter iallafall så lika bra att börja nu. 
 
Imorgon blir det en lugn dag hemma med Mollsan, vi ska bara mysa och leka. Jag ska även gå igenom alla hennes kläder och mina egna. Jag har ju en massvis med kläder som jag kunde ha innan graviditeten men aldrig kommer komma i igen så kan lika gärna släng/ge bort dem. 
 
Nej nu ska jag titta på Simpsons sen ska faktiskt jag också gå och lägga mig då min underbara pojkvännen ska ta matningen vid 23 ikväll :) 
 
 
barn inspiration
0 kommentarer