Rörig dag

Go kväll! 

Nu är jag hemma hos mamma och ska alldeles straxt sova. 

Idag har varit en sån rörig dag, vilket jag inte gillar, vill ha lite mer ordning. Det började med att Mollpan sov oroligt från kl 1 efter nattmaten och till slut vart hon pigg 04.17 ... så då vart det en balja kaffe och mys i soffan. Vid 6 vart hon trött igen så då gick vi och lade oss men hon vaknade kl 7, då hade jag tur att Peter var ledig och tog henne imorse så fick sova till 10. 

Han fick ju lite hjälp av hans kusins man som var här i Stockholm över natten. Dem bor i Sundsvall egentligen. Det var riktigt kul att ses igen, vi planerade även inför nästa tatuering han ska göra :) 

Sen åkte vi till Täby C igen för att handa saker till Ps kusin, och jag letade UV dräkt till Mollpan men görs inte i hennes storlek. 

Sen skulle jag egentligen leka och busa hela eftermiddagen med Chelsea, Lina och bror men skulle då behövde Ps mamma hjälp med någon spegel som tyvärr inte fick plats i bilen så vart en tur till fridhemsplan. 

Jag hade ju sån tur att mina underbara syskon tog hand om Mollpan som fick gå till lekparken för att sen somna på Moster :) 

Nej nu ska jag sova ifall Mollpan har likadan natt igen... 
Men humöret var det inget del på :D 
babygirl barn bebis familj kärlek mode molly syster
0 kommentarer