Sommar!

Hej! 

Vilket toppen väder det är idag! 
Imorse åkte ju hela familjen till Turkiet, dem.åkte redan 4 inatt/morse men både mamma och syster var så söta som kom in och pussa på både mig och Mollpan :) 

Vi vaknade 6.15 imorse men låg kvar och mös till 7, då gick vi upp och tittade på tecknat och åt frukost. Efter frukosten gick vi ut på en 40 min promenad i skogen och Nixon fick springa löst och Mollpan somnade i vagnen en stund. 

Idag ska jag antingen umgås med Jessica eller Lina eller båda två :) men först ska Mollpan få sova en stund till nu så hon är utvilad och glad.  

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa bloggar medan lillan sover. 

Glada tjejen i kusinens vagn 😊

Lite lek I soffan innan vi sover en stund :) <3 
babygirl barn bebis familj kärlek molly syster
0 kommentarer