23 år!

Go kväll!
 
Första inlägget som 23 åring då, och efter en underbar födelsedagshelg med sykonen. Det började redan i fredagskväll hos syster med vinmys och massvis med tjejsnack. Lördagen var det kryssning som stod på schemat och hela dagen gick åt att fixa hår, naglar, smink och kläder. Det var verkligen en riktikgt kul kryssning, kände att det behövdes att få vara Mia och inte mamma en hel helg. Var dock bakis i 2 dagar men värt det, och som jag saknade min älskade lilla bebis och pojkvän när vi kom hem. Söndagen bestod nämligen av en middag hos mamma och pappa, en lugn och skön middag med hela familjen (utom storebror som är i norge). 
 
Idag tog P Molly imorse så jag fick sova en stund till och sov ända till 11(!) och det behövdes verkligen. Vaknade till nygjort kaffe och så hade älsklingen handlat frukost, älskar verkligen denna man! Han gav mig också bästa födelsedagspresenten, nämligen en kamera så nu kan jag äntligen ta bilder till bloggen! :) 
Vid lunch kom syster hit, dem har inte varit här på superlänge så det var lite kul och ovanligt. Vi gick efter lunchen till en park här i närheten och lekt i sanden och gungade lite innan vi åkte hem till syster för vilostund, för alla både vuxna och barn. Sedan åkte jag och Molly hem till mamma och pappa för middag och mys, kände att jag behövde mammakärlek och pappakärlek nu. Molly går nämligen igenom en lite jobbig period nu med ingen sömn och massvis med tänder och gnäll, så behövde lite boost. 
 
Molly sover och jag ska ta en skål god yoghurt och titta på criminal minds sen ska jag också sova.
 
 
Min lilla blomma! :) 
 
Fina syster!
Osminkade sanningen
Ninni :) 
 
I bilen på väg till båten 
Selfie i bilen
 
Taggade brudar!
Syster och C innan middagen :)
Finaste paret :) 
 
 
C och jag
 
Min syster tog riktikgt fina bilder :) 
Storebror och L, lika kär efter 7 år(!) tror jag, haha!
Storebror!
 
 
Min finaste storasyster, min förebild och stöttepelare! 
Pojkvännen .. :)
23år babygirl barn bebis bloggare familj födelsedag kryssning kärlek molly
1 kommentar
Ida Nilsson

Men himmel så söt hon är med sina små tänder! :D

Svar: tack så mycket!
jag älskar hennes små kanintänder ;)
Mia