Friday Night!

God kväll!
Har inte bloggat så mycket idag då jag inte haft något att skriva om... lugnt på jobbet och inget speciellt hände. Jag har ju däremot alltid min granne/kollega att prata med och skratta med. Hon är alltid på bra humör och har alltid roliga klipp att visa mig 😊 mina andra kollegor är ju snäll och trevliga också, såklart. 

Har precis duschat efter ett benpass på gymmet och ska dricka mitt te sen sova. Körde på mycket styrketräning idag då jag har lingonvecka.. blir så otroligt svullen och gasig och får ont. 

Imorgon har vi inget planerat än mer än att tända ett ljus för min mormor som skulle fylla 85 år imorgon. Det är ju valborg så vi kanske går ut och äter vi 3 eller något.  

Älskar mina tights ☺
😍😙
❤❤❤👶

Motivation aldrigmerfet dotter fitness goals jagtogbeslutet love molly
0 kommentarer