Tornparken

Hej!
 
Vilken dag vi haft! Vi började dagen hemma i lugn och ro innan vi vid 10 åkte iväg till Sundbyberg för att träffa mina syskon med barn för en dag i lekparken. Vi åkte tidigare så när Molly låg och vilade åkte jag till gymmet och körde ett grymt svettigt pass, kommer kännas imorgon. Efter gymmet gick jag tillbaka hem till mamma där Molly precis vaknat och satt och mös i soffan med P. 
Sedan bjöd P mig på lunch på buffen mittemot mamma och klas, den är verkligen supergod och bra. Unnade mig lite äggnudlar och en friterad kycking som jag sen fick ångra. Magen svullande upp rejält och hade ganska ont ett tag.. kan ju inte längre äta ägg.
 
Efter lunchen kom min syster och systerdotter, min brorsdotter kom samtidigt med sin mamma men hon skulle åka och jobba och min bror var påväg så vi gick upp till parken. Efter ett itet tag kom min bror också så alla barnen och vi vuxan sprang runt och busade med alla barnen, riktigt trevligt. 
Vid 16 började vi röra oss till ICA för att handla mat inför kväll, det blev krov och sallad för mig men potatismos för dem andra som P gjorde. 
 
Efter middagen åkte vi alla hem och nu sover Molly efter en kul dag med kusiner och moster/morbror. 
 
 
bror brorsdotter kusiner kärlek lek park sol syskon syster systerdotter valbrog
0 kommentarer