160

Hej på er! 
 
Har inte hunnit skriva ett inlägg än fören nu. Varit lite små saker att pyssla på här på kontoret men snart är de lunch. Kommer köra min chokladshake och ett glas vatten vid skrivbordet då jag ska gå tidigare idag. Har hunnit kör min 160 squats idag och ännu går de fortfarande att köra alla på en gång. 
Igår körde jag 30 min cykel på gymmet och sedan köttade jag på med en hel del magövningar så det sved i magen i slutet. Hade dock egentligen noll energi när jag kom till gymmet men tänkte bara att "om du inte ger allt här ikväll kommer du ångra det imorgon." 
 
Ikväll ska vi åka hem till mamma för middag och hämta surfplattan och resväskorna vi ska låna. Jag ska även få mysa med min älskade systerdotter som jag saknar massor och även som Molly saknat. 
Ikväll blir det sedan ett pass på gymmet och då är de rygg, bröst och armar som ska få jobba. 
 
Har mer energi idag då Molly sov hela natten utan att vakna och de behövdes verkligen. Så sov från 22.30-05.50 utan att behöva gå upp en enda gång, väldigt skönt. Hämtade sedan Molly och så låg vi i sängen och bara mös till kl 06.20 ungefär :) 
 
Mammas älskling! <3 
 
 
jaggerinteupp jagtogbeslutet molly squats träning viktresa
0 kommentarer