2 veckor..

God morgon! 
 
Tisdag och om 2 veckor är jag nu i kina och väntar på nästa flyg till Filippinerna! Så endast 2 veckor kvar innan 3 veckors semester!
De ska bli så skönt med semster nu och få spendera tid med P, Molly och P´s familj. De är ju även ett bröllop vi ska på och de ska bli riktigt roligt. 
 
Igår blev de som sagt gymmet efter jag nattat Molly och körde mage och rygg igår. De var menat att de bara skulle bli mage men alla bra maskiner för ryggen var lediga så körde på. Idag har jag även börja ha min Waisttrainer igen efter 3 veckors uppehåll. 
 
Ikväll efter Molly har somnat är det dags för gymmet igen och idag blir det ben och rumpa som ska få jobba. Jag kör ju fortfarande min Squat challenge och är nu på dag 16 och de betyder att det är vila så kommer inte köra några squats på gymmet men annat. Imorgon är de 150 st squats som ska göras och de blir faktiskt lättare för varje dag att göra fler på en gång. 
 
Nej nu måste jag fortsätta jobba! 
 
filippinerna tinywaist träning waisttrainer
0 kommentarer