Andy´s Lekland

Hej på er! 
 
Idag har vi fixat med tvätt, städat och planerat inför kommande vecka och tror vi fått ihop allting nu. Vi har även hunnit med en tur på Andy´s i bromma och en lunch med svärföräldrarna innan dem åker till Filippinerna imorgon. Vart pizza för mig faktiskt, kände att jag var värd det efter allt fixande och planerande idag. Och att jag även hann få in en tur på Andy´s med Molly. 
 
Efter tvätten var klar så åkte jag in till kontoret och hämtade min cykel och cyklade till gymmet. Dock glömde jag vattenflaskan och sportbandet så vart inte så jättebra pass men några mag och ryggövning blev det iallafall. Imorgon kör vi kondition och ben och rumpa. Idag körde jag min 180 squats och imorgon 185 så sen är det bara 1 vecka kvar och ska se reslutatet ska bli kul. 
 
Nu ska jag faktiskt släcka ner och gå och lägga mig så jag är någorlunda pigg imorgon. Jag lämnar ju Molly på föris imorgon, hon har varit ledig i 4 veckor så tror någon kommer vara glad imorgon bitti :) 
 
 
 
180 Cykla andy´s kärlek lunch molly pizzA squats svärföräldrar träning
0 kommentarer