Hela familjen samlad!

God morgon! 
 
Vilken topp helg jag haft med HELA min familj, som äntligen hade samlats på landet. Vi har ätit god mat, solat, badat, vilat och bara haft de underbart tillsammans. Jag älskar att åka till landet och få sepndera tid med min familj, det finns helt ärligt inget bättre. 
Igår vart de även middag hemma hos svärföräldrarna, lika god mat som alltid. Denna gång blev de någon kyckling i sås med ris och sallad och efterätt glass. Vi pratade om Filippinerna och planerade lite mer inför resan och Molly lekte med sin faster.  
 
När vi kom hem körde jag lite hemma träning då jag var så trött igår och Molly hade jättesvårt att somna av någon anledning. Så körde 135 st squats på raken(!) och sedan några magövningar. Idag blir de däremot gymmet med kondition och magen i fokus. 
 
 
När Molly sov passade jag på att njyta i solen :)
mina älskling <3 
Molly med sina kusiner från hennes pappas sida :)  <3 
 
familj kärlek landet love molly
0 kommentarer