Andys och McDonalds 🍟

Hej! 


Sista dagen pĂ„ 2016 och som jag lĂ€ngtat! Jag och Molly hade en mysmorgon i sĂ€ngen med film och frukost. Vi gick inte upp fören kl 8.30, det var riktigt mysigt. Molly har varit pĂ„ riktigt dĂ„ligt humör dessa sagt dĂ„ hon behövt vara inne men idag vaknade hon pĂ„ strĂ„lande humör. SĂ„ dĂ„ tyckte jag att vi Ă„ker till Andys sĂ„hĂ€r sista dagen. Ni som har följt mig vet att nĂ€r jag var mammaledig sĂ„ var vi alltid pĂ„ Andys men nu var de ett tag sen. Lyckan i ungens ögon nĂ€r hon ser skylten Ă€r obeskrivlig. 
Vi var dĂ€r i 1 1/2 timme och jisses vad Molly sprang,Ă„kte kana och körde bil. Vi köpte sen Mc Donalds pĂ„ vĂ€gen hem och nu ligger vi mĂ€tta och belĂ„tna och ska vila unna vi ska göra oss i ordning för att Ă„ka till farmor och farfar 🙂🎉
Gott nytt Ă„r pĂ„ er! đŸŸđŸ„‚

0 kommentarer