Sovmorgon

Hej! 
 
Vilken sovmorgon jag fick idag, jag fick sova ända till 10.30 och gud vad skönt det var! Molly har ju börjat vakna löjligt tidigt nu på helgerna men inte på vardagarna.. som alla barn.
 
Idag ska vi åka hem till mamma för middag och mys, har inte träffat dom på jättelänge känns det som så de ska bli mysigt. Vi brukar annars på söndagar åka till P´s föräldrar men dom är sjuka idag så fick ställa in så de fick bli mormor istället för farmor idag för Molly. 
 
Igår vart de farsta på eftermiddagen med hur mycket folk som helst så hade svårt att hitta p-plats men efter en stund fick jag en. Hittade lite saker jag ska köpa på fredag nästa vecka när jag är ledig, men då åker vi tidigt på morgonen. Vi var även inne på furnuterbox och hittadeen soffgrupp vi vart otroligt intresserade av som kostar ca 12000 kr så de blir till att spara. Jag har en nyårslöfte faktiskt i år och det är att inte köpa något på avbetalning utan att spara till det! Men det är de ända löftet som jag har i år brukar annars ha att jag ska bli hälsosam och dylikt men jag kommer inte ha de så löfte utan som mål i livet.
 
Nu ska jag dricka kaffe och fixa mig innan Molly vaknar och vi ska åka. 
Här om dagen köpte jag cocopops och guud vad gott det var så blir nog en skål ikväll :) 
 
 
ekonomisk kärlek nyårslöfte sovmorgon söndag
0 kommentarer