Storhandling

Hej!
 
Har inte hunnit blogga idag då det varit mycket på jobbet som alla andra måndagar och sen jobbade jag över och vart sen hem så ville busa med Molly innan hon gick och la sig. Jag älskar när hon springer till dörren och möter en med öppna armar och skriker "Hej Mamma!" det finns verkligen inget bättre, det värmer i mamma hjärtat :)
 
Efter Molly somnade var de dags att ta bilen till butiken och göra månaden storhandling och idag gick jag all in. Så nu är kylen proppad, frysen är överfylld och skafferiet har aldrig varit så fullt. Det känns så bra, när alla är fulla med mat så slipper man tänka på det. 
 
Imorgon kväll efter Molly somnat ska jag göra ett storkok på köttfärssås med pasta inför kommande vecka för matlådor. Dock till middagen då jag dricker en shake till lunch igen, vill försöka "minska" magsäcken igen för nu äter jag påtok för mycket och har svårt att riktigt känna en mätthets känsla och det vill jag få bort. Jag vill inte svälta mig själv så kommer äta ett mellanmål mellan varje måltid, så kommer äta lite men ofta. 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Criminal minds innan jag går och lägger mig. 
Har precis upptäckt snapschat filter :)
Jag vet, jag är så efter men bättre sent än aldrig! 
Mat storhandla
0 kommentarer