HEJ!

Go kväll på er!
 
Nu har jag inte bloggat på 4 dagar då jag kände att jag behövde en paus och umgås extra mycket med min bebis innan hon ska börja på dagis. Det är ju meningen att hon ska börja imorgon men hon vart dåligt i fredags så hon får börja på tisdag istället. Det ska bli riktigt kul då jag är verkligen nöjd med detta dagis vi hamnade på, dem verkar så toppen. 
 
På jobb fronten står det lite still, har gått på en heldel intervjuer men inte gått längre än så hittills men förhoppnings nappar någon snart. Ska på 2 st intevjuer på tisdag, det ska bli kul och spännande då det ena jobbet är nytt och något jag inte jobbat med innan. 
 
I helgen har vi varit på landet jag och Molly med mamma och pappa och även Chelsea och min bror kom på lördagen, men han åkte hem på kvällen då han jobbade idag. Men vart en lugn och skön helg med mamma och pappa, vilket behövdes. Lite extra kärleksboost såhär i förkylningstiderna. Vi installerade även bilbarnstolen vi fick av mamma och pappa i födelsdagspresent (Till Molly). Jag kan säga att jag är så nöjd även Molly älskar den och vi är så tacksamma för den fina presenten, Molly har dem bästa morsföräldrarna! <3 
 
Ikväll ska jag fixa mina fötter, vilket verkligen behövs och sen ska jag duscha och tvätta håret med Jazzhair. En lugn och skön söndag. 
 
Vi två <3 
Tuffing på ica 
 
Pulka!!
Gungiligung 
En trött dam i soffan :) 
Morfar och Molly tittar på fåglarna :) 
Chelsea kramar sin kusin hej då <3 
Kär i den nya bilbarnstolen! 
Fina vår fötter! 
 
Toffsar på min bebis <3 
 
 
familj kusiner kärlek landet mammaochpappa molly
0 kommentarer