0.3 kg upp...

Attans då, vägde mig innan jag gick från gymmet och har gått upp 0.3 kg... men men resan till mitt mål kommer inte vara en raksträcka utan kommer vara många upp och ner gångar. Jag ger inte upp det ger mig mer motivation för att ge ännu mer på gymmet och inom kosten. 
Idag vart det Jogg/PW på löpbandet 15 min som uppvärmning sedan vart det armar och rygg ikväll, det är verkligen något jag avskyr att träna då det är så tråkigt men måste göras. Jag tycker ryggen är lite svår att träna, känns inte som om jag får till övningarna rätt. Jag har ju 3 PT pass att ta ut innan sista mars så kanske behöver göra det för att få hjälp. Avslutade hela passet med 15 min cykel väldigt intensivt, så vart 204 kalorier bränt, åt ju en Pizza till Lunch/middag så behövdes. 
Imorgonbitti när Molly vilar så blir det gymmet och då blir det rumpa och mage som ska få sig en rejäl omgång så ska nu innan jag går och lägger mig googla runt på bra övningar för det. Vill ju ha en riktig fin och stooor squats rumpa,haha!
 
Nu har det gått 3 månader sedan jag började träna och inte för mycket har hänt mer än jag har mer energi och känner mig bättre :) Startade på 80 kg och ligger nu på 76 men för en vecka sedan var det 75 kg så det går framåt iallafall!
 
2016 jagtogbeslutet träning viktnedgång viktresa
0 kommentarer