4,37 km

God morgon! 
 
Vart inget inlägg igårkväll, var så svettig och trött efter min joggingtur så somnade direkt efter jag hade duschat. 
Men gav mig ut på en joggingtur som sagt i värmen igår och joggade i bra tempo 4 km och 0,37 km vart PW istället då jag fick sånt håll. 
Tänkte gå till utegymmet men var så otroligt mycket folk så körde ett magpass hemma istället innan jag hoppade in i duschen. Jag är riktigt nöjd med joggingturen igår, så blir att ge sig på 5 km ikväll utan att stanna eller börja powerwalka utan jogga hela tiden. Ska även försöka komma på en tid under 40 min, skulle vara ett personligt rekord :) 
 
Vägde mig och mätte mig imorse och är chockad över reslutatet, då förra veckan var riktigt dåligt med träning och slavarde med maten. 
 
Men så här ser det ut;
Vikt; Samma
Arm; - 0,5 cm
Midjan; - 1cm
Lår; Samma
Rumpa; -2 cm 
 
Är väldigt nöjd med förra veckans reslutat med tanke på hur dåligt de gick med både träningen och kosten som sagt. Denna vecka ska fock blir mycket bättre! :) 
 
Nu måste jag fortsätta jobba! 
Jag var lagom svettig igår efter min joggingtur.. 
Bästa starten på dagen, mysa i soffan bebisen och med en skål havregrynsgröt med banan, kanel och en stor kaffe. 
 
Cykla jogga resultat träning viktnedgång viktresa
0 kommentarer