Motivationen är tillbaka!

God morgon! 
 
Måndag och är på jobbet medan alla andra har semster, men bara 3 veckor kvar tills de är min tur! :) 
 
Efter ett par riktigt dåliga dagar med både träningen och maten så är jag äntligen tillbaka på rätt spår igen. Men det kommer vara motgångar hela tiden och huvudsaken att du tar dig tillbaka till rätt spår igen, så är det ok. 
 
Min helg har varit underbar med min fina familj på landet. Vi har badat, solat, lekt i sanden, ätit massa gott, spelat spel och bara haft de underbart. De behövdes verkligen, vara omgiven av människor som älskar en och ge en styrka. 
Helgen avslutades hemma hos svärföräldrarna med supergod mat (fick till och med en matlåda till idag) och lek på gården. Molly blev väldigt glad att få träffa sin farmor och farfar igen men speciellt sin ate Johanna, och de värmer i hjärtat :) 
 
Nu måste jag fortsätta jobba!
 
Ikväll tänkte jag göra ett inlägg med bilder från helgen och ett med förändringen i kroppen i vikt och cm, om de nu blvit någon.. 
Tog inte 30 min att cykla, glämde bara stänga ac runkeepern.. så tog 25 min idag :P 
 
Motivation familj jaggerinteupp jagtogbeslutet kärlek träning
0 kommentarer