Plånbok

God morgon på er! 
 
Solen skiner och imorse var de nästan ingen mer än jag som cyklade, otroligt skönt. Cyklade till jobbet på ca 30 min, de var rätt friskt ute i morse ganska skönt ändå. 
 
Igår kom min fina mamma över med min plånbok som jag glömde på landet i helgen. De känns så skönt att ha min plånbok igen så på lunchen ska jag köpa nytt träningsband till telefonen och gymma! Har ju inte kunnat gymma på hela veckan men har ändå tränat. 
Molly vart överlycklig när Mormor kom och även var med och nattade henne, så hon somnade väldigt fort igår och väldigt lycklig. Denna ungen bara älskar sin mormor, värmer så i hjärtat och se. Efter Molly somnat satt mamma, jag och P och pratad lite i soffan om mammas dröm att köpa hus i Italien och vad vi ska göra i helgen. 
 
Mamma åkte hem vid 20 tiden och jag gick då till Ica och köpt mjölk och sånt, det var sedan menningen att jag skulle ut och jogga igår men fick någon otrolig smärta i magen... så vart att ligga raklång på soffan och äta körsbär. 
 
<3 
kärlek mamma molly mormoromorfar
0 kommentarer