Staygood

Här om dagen när jag satt på jobbet satt jag och googlade runt lite på mjölkfria måltidsersättningar och till min förvåning har de äntligen kommit ut en som tydligen ska smaka gott OCH priset var bra. Jag har ju mina proteinpluver hemma men de är ju inte riktigt bra att äta till lunch men bra efter träning. 
Jag beställde iallafall en påse och hoppas den kommer idag eller på måndag, för då kommer jag köra en sån shake till lunch på dagarna. För på måndag är de bara 2 veckor kvar innan vi åker och jag skulle vilja gå ner ca 2 kg tillsdess och de är ju inte jättemycket eller farligt. 
Kommer fortfarande äta min gröt på morgonen och middag på kvällen tillsammans med P och Molly, så inge svällt inte! 
 
Iallafall hoppas den kommer idag och är god, för då kommer jag beställa mer när jag kommer hem. Det är bra att ha om jag inte hinner göra matlåda eller om jag måste at en snabblunch :) 
 
 
Staygood jagtogbeslutet måltidsersättning viktnedgång
0 kommentarer