Tjejkväll!

God kväll!
 
Nu är tvätten vikt, matlådan fixad (shake + lax med sötpot) och träningen gjord. Eller körde ett par magövningar och 15*3 set med squats. Blir lite mer åt vila hållet ikväll istället känner jag, kroppen måste ju få återhämta sig och vila. 
 
Nu ska jag slappa i soffan med min chiapudding, skvallertidning och loka innan jag faktiskt går och lägger mig. Imorgon tänkte jag cykla lite tidigare till jobbet och träna innan jobbet, om jag inte hinner så kör jag ett pass på lunchen tror jag. P jobbar ju långis imorgon så kan inte träna imorgonkväll sedan är dem lite underbemanade nu under sommaren så han kan behöva jobba över lite då och då så får försöka fixa detta med träning på ett annant sätt. Annars cyklar jag ju varje dag till och från jobbet vilket blir ca 16 km om dagen. 
 
Molly och jag har bara myst och pratat idag efter jag hämtade henne på förskolan. Hon kan ju sjunga bäbä vita lamm nu, och hon är väldigt duktig också, för att bara vara 1 1/2 år. Hon sjunger även blinka lilla stjärna och hon sätter melodin toppen, kanske blir en liten sångerska av henne när hon blir stor :) 
 
Nej nu blir det soffläge! 
 
Älskar min kamera! 
 
Cykla dotter kärlek molly tvätt
0 kommentarer