31/3-16

Hej!
 
Usch vad min energi ligger på noll just nu..kämpar att ens orkar resa min upp från soffan. Jag måste börja jobba nu och ha något vettigt att göra på dagarna igen, få lite mer rutiner. 
Idag har jag bara legat i soffan och inte gjort något alls, har tänkt gå till gymmet med inte kommit iväg. Ska snart iväg och hämta Molly på föris så jag får lite energi av henne. 
 
Igår var middag hos min mamma med min bror och hans dotter, även min kunsin och hennes dotter kom då hon hade lite skor som Molly skulle få ärva. Molly och hennes syssling har båda små fötter så är ju perfekt att dem kan ärva av varandra :) 
 
När vi kom hem somnade Molly direkt efter sin välling, hon somnade redan i bilen så hon somnade om. Jag satte mig och kollade runt lite på flygbiljetter till oss inför vår resa till Filippinerna i Augusti. Har inte vetat om jag och Molly har kunnat följa med (semester, nytt jobb osv) men som det ser ut just nu kommer vi kunna åka. Detta kommer bli Mollys första flygresa och den kommer vara 23 timmar dit och 16 timmar hem, så kommer bli tufft. Men varför resan dit är så lång är för att vi mellanlandar i Peking i 10 timmar, tur att flygplatsen har ett hotell och mycket utrymme för spring och lek. Vi är ju bjuda på bröllop så det är väldigt viktigt att vi åker då det är P´s mormor och morfar som gifter om sig efter 50 år. Molly är deras första barnbarnsbarn och dem har aldrig träffats så det ska bli väldigt spännande och kul. Jag ska vara brudtärna så imorgon den 1 April lägger vi i en extra växel med kosten och träningen. 
 
Nu ska jag dricka min Celsius och byta om innan jag ska hämta skitungen, som jag saknat henne! 
 
 
 
bröllop filippinerna kärlek resa
0 kommentarer