Dålig vecka..

Go kväll! 
 
Har precis satt mig i sängen och tänt ljusen i sovrummet och gjort en kopp te. Jag har även precis nattat Molly, hon sover inte än utan ligger i sängen och pratar med sin gris, det är hennes gosedjur som hon älskar. 
 
I helgen har vi varit hemma hos mina föräldrar både igår och idag och lekt i parken igår och idag hemma och pysslat hela dagen, och avslutade helgen med en farsdag middag med faktiskt alla mina syskon. Underbart lugn och mysig helg. Vilket har behövt efter denna dåliga vecka.. 
 
Vår vecka började med att vår vina vagn vart stulen på förskolan.. även åkpåsen som jag precis satt på. En ny vagn är på väg men de är så tråkigt! Jag blir arg och ledsen när jag tänker på att vagnen är borta då det var något jag köpte själv till min dotter och hon älskade sin vagn. 
På onsdagen sedan så råkade en annans barn förälder ta Molly kläder och skor och vi har ännu inte fått tillbaka skorna som var så bra. Rejäla vinter boots som vi fått ärva av min syster, även det gör mig ledsen och arg. För mig är de konstigt att samma förälder tar fel kläder nästan varje dag. Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka dom imorgon annars måste jag ringa förskolechefen och de vill jag inte att de ska behöva gå så långt. 
På fredagen så fick vi ett samtal från förskolan där dom berättar att Molly halkat på isen och slagit i hakan och fått skrap sår.. min lilla vilda unge. Sedan idag så klämde hon fingarna i balkongdörren.. så inte varit Mollys vecka alls men hon har ändå varit på ett väldigt bra humör. 
 
Förutom allt de så gick min älskade handväska söder i fredag och diskmaskinen behöver lagas då den gick sönder i onsdags, så en galet dålig vecka. Men jag och min lilla familj har ändå försökt hålla humöret uppe och lyckats väldigt bra.
 
Imorgon är det dags att börja träna igen, är inte 100% frisk men 98% så nu väntar jag inte mer... för nu har det gått över styr. Ätit dåligt dom senaste dagarna och inte kunnat cykla heller pga. snön.
 
Nu ska jag titta på serier och dricka te innan jag går och lägger mig. Oj vilket långt inlägg det blev! 
 
dåligvecka familj farsdag kärlek molly snö syskon
0 kommentarer