Födelsedagskalas för syster <3

Usch och fy vilken jobb de var att ta sig hem idag.. Det blåste rejält och regnade fruktansvärt så imorgon blir det tyvärr tunnelbanen eller bussen till gullmars och sen en promenad sista biten till Slussen. Måste ju röra på mig något iallafall nu när jag inte kan cykla. 
 
Håller på att ladda över bilderna på datorn nu från i helgen. Vi var ju som sagt på landet nästan hela familjen och firade min syster som fyllde  år i fredags. 
På lördagen blev det bada hela dagen på Norrtäljesbadhus och de var enormt uppskatta av barnen och vi vuxna. Hela dagen avslutades med en underbar middag och poker spelande fram till kl 23.30 på kvällen, har inte skrattat så mycket på länge och haft det så bra. 
 
Nu ska jag äta lite middag och sen lägga mig i soffan och vila, så hoppas jag att min förkylningen är borta imorgon. 
 
 
0 kommentarer