Long time no see

Hej!
 
Här inne har det varit tyst senatse veckan då de vart fullt upp hemma och på jobbet. I torsdags åkte jag iväg till Finland på min första jobbresa och de var otroligt spännande och kul. Fick träffa mina kollegor där borta och vi hade även en julfest. På fredag åkte vi hem och de var så skönt att få komma hem till min lilla familj och mysa med dom. 
I lördags åkte jag och Molly till landet där halva min familj var, eftersom min syster är i Lanzarote med sin familj, inte alls avis. 
 
Min veckan började apdåligt.. igår natt började jag må illa och sedan spydde jag resten av morgonen. Underkvällen släptte illamånde och har inte spytt sen igår vid lunch så jobbar hemma idag. Jag trodde först det var den där vinterkräksjukan men den är nog värre så detta var nog bara magsjuka. 
 
 
0 kommentarer