Minispa-kväll

Ikväll är de dags att ha lite minispa här hemma med peeling, ansiktismask och djuprengörning i porerna. Brukar göra detta på söndagar men som sagt mådde inte toppen i söndagskväll..
 
Mår mycket bättre nu, magen är tillbaka till sitt normala och aptiten är på topp dock tror jag att jag jobba hemifrån imorgon också försäkerhetsskull så jag inte smittar någon på jobbet. Jag hade ju tur att detta bara var en lätt from av magsjuka och inte vinterkäksjukan. Jag har även pratat med en ny läkare på VC ang mina magproblem och hon tog mig på största allvar så nu ska hon ordna en remiss till en riktigt bra läkare på KS i stockholm. Dock kan detta ta mellan 4-6 månader men de är igång iallafall och de känns så bra. Jag hoppas på att jag ska kunna få hjälp med mina problem så jag inte längre har ont,mår illa eller orolig mage.
 
Efter mitt minispa ska jag nog gå och lägga mig och vila extra mycket då jag känner att jag även börjar få ont i halsen... riktigt suck på den! 
 
Det positiva är dock att de är ju ganska varmt nu och ingen snö eller halka så jag ska börja cykla igen till jobbet, det gör mig så lycklig! 
 
 
 
minispa peeling
1 kommentar
Josefine Svärd

åh va mysigt med sitt eget minispa! Hade behövt det själv! :)