Vabba

Hej! 
 
Varit tyst i helgen då vi haft fullt på med att hämta min syster med familj på Arlanda i fredagskväll, lördagen spenderades på IKEA med bästa syster och systerdotter. Igår blev det en snabbis i Farsta C då Molly fick feber när vi var där. Det betyder att idag har jag vabbat med en tokförkyld liten dam med feber. Hon sov nästan ingeting alls inatt pga hennes nästäppa och hoppas inatt blir lite bättre. Hon har nog aldrig varit så här täppt förut så är lite ovant men någon gång ska vara den första. 
 
Imorgon är det P´s som vabbar och jag ska till jobbet, ska bli skönt. Var lite tråkigt att missa idag men vad ska man göra om dottern är sjuk och sambon inte kan vabba. 
Vi har haft det ganska mysigt idag ändå, vi vilade nästan 2 timmar i soffan och efter blev de lunch innan i gick ut en liten stund. Gick till ICA och köpte blåbärssoppa och apoteket och köpte alvedon till mig och saltslösning till Molly. Vi tog en liten omväg hem förbi parken så hon fick gunga lite, för även om hon har feber och jätte täppt har hon mycket energi och ganska glad.
 
Nu ska jag anmäla min fab på försäkringskassan och sen gå och lägga mig, är ganska trött idag..
 
 
0 kommentarer