Bilen

Åååh då var bilen klar och hämtad men dom missade att byta en lampa så tillbaka med den lite snabbt på måndag morgon. Var lite irriterad över att dom missat lampan men dom bad om ursäkt och kommer fixa de på plats på måndag. 
 
Molly är hämtatd och hon sitter och ritar bredvid mig medan jag jobbar, ganska skönt att jobba hemma ibland men krävs mycket diciplin för att faktiskt sätta sig och jobba och inte göra annat. Jag håller på med sånt som jag har svårt att göra på kontoret, så som att ringa runt till kunden då vi sitter litet och jag stör dom andra lite då. 
 
Nu ska jag forsätta med mitt här innan jag loggar ut och tar helg! 
 
1 kommentar
Hanna Karlsson

Skönt att kunna jobba hemma. Det drömmer jag om att kunna göra. Det och en pilatesstudio!

Svar: Ja, jag är jätteglad att jag kan göra de. Jag är evigt tacksamma att jag äntligen har den möjligheten 🙂ge inte upp på dina drömmar ❤️
Mia Wenger