Friday! 🍁🍂🎉

God morgon! 
 
IgÄr somnade jag pÄ soffan kl 19 och vaknade 22,30 och var lite förvirrad, som man brukar vara efter en nap i soffan. Men dÄ jag insÄg var klockan var sÄ gick jag bara och tvÀttade av mig sminket och somnade om. Vilket var tur för Àven denna morgon vaknade Molly klockan 05.30 men somnade dock om till 06.20. 
 
Idag jobbar jag pÄ kontoret fram till 12 sen cyklar jag hem och kopplar upp mig hemma och jobbar hemifrÄn resten av dagen dÄ jag hÀmtar Molly tidigt idag. Dom har planeringsdag pÄ föris sÄ som stÀnger 14 idag sÄ hÀmtar henne dÄ. Sen blir det Ica innan vi gÄr hem för att köpa fredagsmys. Vi blir hemma i helgen dÄ min bil inte Àr klar Àn och det blir mycket bökigare att Äka till landet dÄ med tanke pÄ att Àven min systers bil Àr trasig( vad Àr oddsen). 
 
I helgen kommer vi bara mysa med varandra, ut i skogen, Äka hem till farmor/farfar och kanske Äka till nÄgot badhus och bada. Det ska bli riktigt mysigt :) 
 
Nu mÄste jag forsÀtta jobba innan jag mÄste packa ihop! 
Min fina dotter, som jag Àlskar dig <3
0 kommentarer