Magsjuka..?

Hej på er! 
 
Igår var ingen bra dag då jag var hemma pga ett illamånde från helvetet natten mellan söndag och måndagen. Jag kollade med jobbet om jag skulle komma in och dom uppskattade om jag var hemma igår och idag så jag intesmittar dom om de är magsjuka eller något annat virus. Det kan ju vara något jag ätit också såklart men eftersom jag inte riktigt är 100% på vad de kan vara så tar jag de säkra före det osäkra. 
 
Idag mår jag tusen gånger bättre och ikväll blir det storhandla och preppa in för kommande 2 månader som kommer bli gröna månader för mig. Jag kommer från och med idag bara äta grönt och fisk och kyckling, inget rött kött alltså. Kommer även köra min shakes igen på lunchen så jag kommer tillbaka till mian rutiner igen, ven få igång träningen igen.
 
 
grönmånad sjuk ¨magsjuka
0 kommentarer