Womensbest

Hej! 
 
Sitter på kontoret och går igenom lite mail som jag missat då jag varit hemma i 2 dagar, men tänkte ta en lite kort paus för att skriva om vad jag beställde igår. 
 
Jag dricker jag en shake från staygood.com och har varit super nöjd med deras produkter och deras shake och så god och mättande. Men kände nu att jag vill testa på något annat och har stött på Womensbest flertal gånger genom andra blogger och instagram. Läste massvis med positiv om dom och deras produkter är veganska, nästa alla. Dom har även jätte många fler smaker och en är cookies and cream och den måste jag testa! Så beställde hem det igår och 14 dagar tedetox, fick svar idag att allt är skickat och kommer komma innan helgen. Så snabb leverans och bra service tycker jag. Fick även 10% rabatt då jag följer en tjej som heter Jelly på instagram och hon hade en kampanj. 
 
Jag väntar med spänning på mina saker och hoppas verkligen det är gott, är det inte de så fortsätter jag bara med Staygood. 
Spännande! 
proteinpulver shake vegan womensbest
0 kommentarer