Cykla är bäst!

Hejsan på er! 
 
Har inte hunnir uppdatera fören nu på lunchen då jag hatf en frukostmöte på jobbet och för att jag cyklade till jobbet imorse. Behöver byta sadel egentligen på cyklen men de går att cykla ändå lite jobbigare men ändå. Det var superskönt att cykla igen till jobbet, man får sån kickstart på dagen med friskluft och får röra på sig. 
 
Det är som sagt lunch nu och håller på att dricka min vanliga lunch shake och ska ringa lite samtal och skicka lite mail nu. Efter lunchen blir det ett till möte och sedan hem till den lilla bebisen där hemma. 
Ikväll blir det även föräldra möte och efter de gymmet, det är min tur att gå på det så missar ännu en kväll med min bebis men de tar vi igen sen :) 
 
Lite dåligt på bloggen just nu då det är väldigt mycket fokus på jobbet och familjen men ska försöka försätta uppdatera er! 
Älskar denna bild på Molly <3 
Cykla jobb lunch trend träning
0 kommentarer