Feberfri!

God morgon!
 
Molly är äntligen feberfri och nästan helt frisk, lite hosta kvar bara men sånt kanju dessvärre sitta i ett par dagar till men imorgon blirdet förskola för henne. Hon har inte varit där nu 1 månad så tror hon saknar sina lärare och kompisar.
Idag har jag mätt mig och vägt mig som jag gör varje söndag för att se mina resultat och har gått upp lite under dessa 3 veckor men inte farlig alls. Vi har även ätit frukost och druckit kaffe, svarat på lite mail och myst i soffan, nu ligger Molly och vilar en stund. Hon ska igentligen bara sova en gång om dagen efter lunch men tycker att hon kan vila lite extra idag så hon blir helt frisk snabbare. 
 
Idag ska vi faktiskt ta oss ut på fältet och sparka lite boll tänkte jag. Molly har ju inte fått gå ut sen i tisdags så tror hon behöver få röra på sig lite och få frisk luft. Annars ska jag köra ett storkok inför veckan, tvätta, träna och umgås med mamsen som kommer hit innan hon åker till Gotland :) 
 
Nu ska jag njuta av min kaffe medan Molly vilar.
 
Snart helt frisk!  :) <3
dotter feberfri kärlek loveher molly
0 kommentarer